Vacature

Functieomschrijving
  • Verantwoordelijk voor het aannemen van orders via telefoon, e-mail en rechtstreeks contact aan de balie.
  • Invoeren van orders alsook opvolging van de levertermijnen, betalingen en klachten.
  • Correcte info bezorgen aan klanten over de producten en services.
  • Centraal aanspreekpunt binnenin het bedrijf: magazijn, projectmarkt, groothandel, toonzaal, vertegenwoordigers en chauffeurs.
  • Back-up dispatching en uitlevering van orders.
Profiel
  • Goede beheersing van Microsoft Office (voornamelijk Outlook, Word en in beperkte mate Excel).
  • Goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Franse taal.
  • Een eerste ervaring met een ERP-pakket is een pluspunt, maar geen vereiste.
  • Multitasking.
  • Tijdens drukke momenten het hoofd koel kunnen houden en stressbestendig zijn.
  • In teamverband kunnen werken.
  • Administratief nauwkeurig.
Aanbod
  • Een interne opleiding waarbij er tijd genomen wordt om alle aspecten van de job aan te leren.
  • Samenwerken in een hecht team waarbij collegialiteit centraal staat.
  • De mogelijkheid om voor een toonaangevend bedrijf te werken in de tegelsector.
Onderstaande waarden bepalen ons RG DNA. Door onze betrokkenheid, teamspirit, doelgerichtheid en passie voor oplossingen komen onze klanten op de eerste plaats.
  • Dynamiek & focus
  • Passie voor design en innovatie
  • Het team staat centraal
  • Samen zijn we sterk
  • Gedreven op zoek naar groei en potentieel
Vacature

Logistiek bediende / customer service

Locatie

Liersebaan 206
2240 Massenhoven

Contact

info@rgtegel.be

Scroll naar boven